Recent Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday 16 November 2013

Pesanan Online Jus Delima Bio Emas Pati Delima Terbaik

Assalamualaikum / Salam Sejahtera,
Kepada Tuan-tuan/Puan-puan, Sdr/Sdri yang ingin membuat  belian produk Bio Emas Online, berikut ialah kaedah membuat pesanan:
1. Buat tempahan melalui panggilan telefon atau SMS ke talian 013-904 0627 Norhafizah atau 013-969 6788 Nordin serta nyatakan produk yang dikehendakki serta kuantitinya.
2. Tuan-tuan/Puan-puan, Sdr/Sdri akan dimaklumkan jumlah bayaran dan masukkan jumlah itu ke Maybank 1562 3500 7078 nama Norhafizah Nordin.
3. Setelah itu silalah SMS slip bank, nama dan alamat Tuan-tuan/Puan-puan, Sdr/Sdri ke nombor telefon diatas bagi urusan penghantaran.
4. Penghantaran menggunakan Syarikat Skynet atau Poslaju. Pada kebanyakan masa, barang diterima keesokan hari atau lusanya. Bagaimana pun jika penghantaran kami buat pada hari Jumaat, akan lewat sedikit diterima samaada pada hari Isnin atau Selasa bagi negeri yang cutinya Sabtu/Ahad.
5. Sebaik sahaja kami serahkan barangan kepada Skynat/Poslaju, kami akan SMSkan kepada Tuan-tuan/Puan-puan, Sdr/Sdri nombor tracking untuk semakan status penghantaran.
6. Kos penghantaran percuma bagi Semenanjung manakala bagi Sabah dan Sarawak ditambah RM11.00/botol.
7. Jaminan:
Kami akan membuat gantian ke atas barangan yang rosak akibat kecuaian syarikat penghantar dengan prosidur berikut:
  • Sila maklumkan segera kepada kami mengenai bentuk kerosakan yang berlaku.
  • Jangan buka  kotak bagi botol yang pecah.
  • Ambil gambar kotak yang mengandungi botol yang pecah bersama bungkusan pos yang menunjukkan bukti botol telah pecah dan wassap/email/sms kepada talian 013-904 0627.
  • Tujuan kotak bagi botol yang pecah tidak dibuka ialah supaya kami dapat memastikan pecahan itu berlaku oleh kecuaian pehak kourier.
  • Setelah kami berpuas hati kerosakkan itu berpunca daripada pehak kourier. kami akan menggantikan dengan yang baru tanpa sebarang bayaran dikenakan.
 Kami buat penggantian tanpa sebarang caj
Kami berusaha menyediakan perkhidmatan yang terbaik untuk keselesaan Tuan-tuan/Puan-puan, Sdr/Sdri daripada 8.00 pagi hingga 10.00 malam setiap hari, 7 hari/minggu.
Jika ada sebarang kemusykilan atau cadangan silalah hubungi:
013-904 0627- Norhafizah atau 013-969 6788 – Pak Nordin
atau email:
bioemas.com@gmail.com
 CERIA . CERGAS . MANTAP
wassalam, terima kasih.

By Trio with No comments

0 comments:

Post a Comment